sobota, 23 lipca 2016

Mała instrukcja gry

Mała instrukcja gry "Tajemnice Domu Anubisa" ^.^ cz. 3   Trzecia i najprawdopodobniej ostatnia część poradnika ;-) Jednak za nim zacznę grę, chcę pochwalić się kolejną odznaką na "HouseOfAnubisWikia" ;DDD Brązowa odznaka, na której widnieje "Sibuna" na tle Domu Anubisa. Dostałam ją za edycję profilu. Zdobyłam 10 pkt, więc w sumie mam ich 20 xD Ok, przechodzę do poradnika... 1. Aktualnie znaj...
Trzecia i najprawdopodobniej ostatnia część poradnika ;-)
Jednak za nim zacznę grę, chcę pochwalić się kolejną odznaką na "HouseOfAnubisWikia" ;DDD
The Anubis Kids like you!Brązowa odznaka, na której widnieje "Sibuna" na tle Domu Anubisa. Dostałam ją za edycję profilu. Zdobyłam 10 pkt, więc w sumie mam ich 20 xD
Ok, przechodzę do poradnika...

1. Aktualnie znajdujemy się w łazience dziewczyn. Nad Amber znajduje się moneta, więc musimy z nią porozmawiać. Dziewczyna opowiada o kolejnym relikcie. Tutaj ponownie musimy działać szybko, przy okazji zapisując postęp gry. Schodzimy do holu, relikt kielichu Ankh znajduje się w lewym dolnym rogu pomieszczenia.














2. Gdy już zabierzemy skarb, idziemy do salonu. Rozmawiamy z czekającą tam Marą. Dowiadujemy się od niej o ostatnim fragmencie układanki. Idziemy więc na strych. Tam na środku sali leży koło z napisem "END".














3. Wracamy do Amber, która czeka w łazience. Po rozmowie z nią musimy rozgryźć przedostatni element Ankh. Tutaj klikami w odpowiednie miejsca reliktu. Gdy nam się uda, ponownie rozmawiamy z panną Millington. Nastolatka mówi, iż zostawiła swoje jo-jo w ogrodzie Domu Anubisa. Musimy je odnaleźć. Wyruszamy zatem do ogrodu. Idziemy tą samą drogą, co do wypalonego drzewa, ale zatrzymujemy się przy mostku z Fabianem. Zamiast przejść przez niego, idziemy prosto. Znajdziemy się przy altance. Musimy uważać na dwa grasujące dookoła skorpiony. Na przeciwko budynku znajduje się jo-jo. Zabieramy je i kończymy misję. Znaleziona rzecz nie wraca jednak do Amber. Możemy mieć ją w wyposażeniu, jako broń. 

4. Zawracamy tą samą ścieżką do mostku, gdzie czeka Fabian. Rozmawiamy z nim. Tym razem musimy złożyć kielich Ankh. Klikamy w elementy tam, żeby odpowiednio się ułożyły. Musimy się śpieszyć, ponieważ Rufus gdzieś tam się czai, przez co mamy coraz mniej czasu. Gdy już się uda, będziemy mogli przejść do ostatniej misji.

5. Wracamy do Domu Anubisa. W holu zamiast Victora znajduje się Rufus. Musimy go pokonać trzy razy. Mamy różne sposoby ataku: można uderzyć w niego latarką, rzucić jednym ze znalezionych przedmiotów (piłki, bumerangi itp.) lub użyć jo-jo. Zeno ma przy sobie owady, które mogą nas zaatakować. Musimy na nie uważać. 














6. Jeżeli uda wam się pokonać Rufusa w holu, to on zniknie, wraz z wypuszczonymi owadami. Przeniósł się do innego miejsca w Domu Anubisa. Podczas walki może zdarzyć się tak, że nasz bohater straci trochę życia. Jednak odzyskamy je, gdyż po walce z Rufusem dostaniemy trochę tego eliksiru, co dodaje energi. Idziemy do piwnicy, gdzie Zeno grasuje. Pokonujemy go tak, jak przy pierwszym spotkaniu.

7. Wychodzimy z piwnicy tajemnym przejściem. Z kuchni idziemy do salonu. Tam jednak nie zastaniemy Mary i Micka, lecz Rufusa. Musimy go ponownie pokonać. Gdy już się uda, ukończymy misję i jednocześnie grę. Dziękuję :-))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz